E-mail campagne

Twijfel je nog?

Vaak krijg ik de vraag of het wel zin heeft om een nieuwsbrief te versturen? Mensen zitten daar toch helemaal niet op te wachten? Ons antwoord op beide vragen is ja! Ondanks het feit dat mensen veel e-mail ontvangen is het nog steeds waardevol om een nieuwsbrief te versturen. Belangrijk ik wel om er voor te zorgen dat jouw nieuwsbrief opvalt tussen de vele andere nieuwsbrieven! Geef jouw lezers veel toegevoegde waarde en zorg ervoor dat jouw nieuwsbrief geen advertentiekrantje wordt!

EenvoudigĀ en goedkoop

Het versturen van een nieuwsbrief is eenvoudigĀ en goedkoop, er zijn zelfs programma’s die tot een bereik van 1.500 adressen gratis te gebruiken zijn. Het uitbouwen van jouw expertpositie door het delen van verhalen, tips etcetera op jouw vakgebied is dus voor iedereen binnen handbereik. Als je gebruik maakt van een nieuwsbrievenprogramma, zoals bijvoorbeeld mailchimp, kun je de opmaak volledig in jouw huisstijl op laten maken. Daarnaast kun je later in het systeem checken hoeveel mensen jouw nieuwsbrief hebben geopend, doorgeklikt enzovoort. Meten=weten!